Хочеш бути максимально продуктивним і все встигати? 3 найкращі поради, як правильно планувати свій час! Збережи собі, щоб не забути.
Напевно, ви неодноразово чули від своїх знайомих або й самі вимовляли фрази типу: «Я нічого не встигаю!», «Мені мало 24 годин у добі!», «День пролетів, а я нічого путнього не зробив!» і т. д.
Люди думають, що їх проблема в надмірно великій кількості справ.
Але насправді все тому, що вони не знають, як правильно планувати свій день, щоб встигнути все і без особливих зусиль.
Як правильно планувати свій час: що треба знати?
Знаєте, як визначає це поняття словник?
Час – це тривалість буття, який вимірюється секундами, хвилинами, годинами, добами, тижнями, місяцями, роками, тобто, міра тривалості кожної скоєної дії.
Начебто на перший погляд все зрозуміло: 1 година складається з 60 хвилин, тиждень – з 7 днів і т. д.
Але в реальному житті час сприймається зовсім по-іншому. Згадайте, наприклад, скільки триває пара у нелюбимого викладача? Явно більше, ніж 1 годину 20 хвилин? Зате читання цікавої книги може захопити настільки, що 3 години пролетять, як одна мить.
10 кращих порад, як усе встигати
Ми часто не встигаємо з завданнями не тому, що їх занадто, а лише тому, що не знаємо, як планувати свій час максимально ефективно. Зробити це набагато простіше, ніж ви думаєте. Головне, завзятість, максимум організованості і трохи грошей, щоб купити потрібний інвентар.
Як правильно планувати свій день: підготовка
Якщо ви регулярно спізнюєтеся, не виконуєте свої обіцянки вчасно, створюєте завали справ на роботі, не встигаєте здійснювати завдання начальника, то від цього страждаєте не тільки ви, але й оточуючі.
Гаразд, ще близькі родичі та друзі: вони поставляться з розумінням (хоча і їх терпіння не безмежне), але от шеф навряд чи буде в захваті від такого співробітника, тому про кар’єрному зростанні можна навіть і не мріяти. Але поганий той солдат, що не міряє на себе генеральські погони! Кому ж хочеться все життя просидіти на посаді секретаря або кур’єра?
Якщо ви зрозумієте, як планувати час, то зможете підвищити працездатність і швидко просунутися по кар’єрних сходах. Для того щоб почати змінювати своє життя вам знадобляться:
щоденник-планнер – це може бути блокнот, в який ви будете записувати завдання на кожен день: списки справ та ідеї; мобільний телефон, у якому ви зможете створювати нагадування, наприклад, телефон попередить вас, що пора закінчувати з перевіркою новин і приступати до готування вечері і т. д.
Як планувати свій час?
Ви здивуєтеся, але існує безліч моментів, які викликають у людини повільність, розслаблений стан і, відповідно, призводять до того, що за день ви робите набагато менше, ніж планували.
Доброї організації праці сприяють: бездоганний порядок на робочому столі.
На поверхні не повинно бути ніяких зайвих предметів крім тих, що потрібні вам в даний момент для роботи. Все інше ховайте в ящики.
Чистота і затишок будинку. Якщо ви працюєте вдома або не працюєте взагалі, а лише ведете господарство, це не привід допускати безлад і хаос. Всі речі повинні лежати на своїх місцях, пил, бруд і павуки – теж не найкращі помічники. Купуючи щоденник для записів, вибирайте той, що приносить вам естетичне задоволення. Ви повинні хотіти дивитися на нього як можна частіше.
Прокидайтеся рано.
Не важливо, чи потрібно вам на роботу чи ні, це не привід валятися в ліжку до обіду. Привчіть себе досить рано прокидатися в один і той же час, щоб встигнути без поспіху зібратися і підкоригувати список справ на день, складений з вечора.
Дотримуйтесь нормальний режим харчування і сну.
Вічно невиспаний людина, що страждає від авітамінозу, просто не зможе працювати ефективно. Ці поради призначені не стільки навчити, як правильно планувати свій час, скільки позбавити вас від дрібниць, на які ми рідко звертаємо увагу, але які суттєво гальмують наш розвиток.
2 коментарі до “Як правильно планувати свій день: 3 варіанти”
Надя
Хочу добавити те, що прокидатися рано можуть всі, незалежно від того “сова” чи “жайворонок”. Тому що насправді такого поділу не існує. Всі так звані “сови” шляхом тренувань свого режиму дня можуть перетворитись на “жайворонків”
Кажу це тому, що донедавна я тільки починала вечір і діяльність о 21:00, тепер – ця година для мене – це час підготовки до сну.
Донедавна я переключала будильник з 7:30 на 7:40 з 7:40 на 7:50 і т.д, тому що не могла встати, тепер – 6:30 на будильнику і він мені не потрібен часто, тому що я прокидаюсь 06:15 сама і ще трохи можу полежати до 06:30 і без проблем встати.
Багато ще висновків можу описати.
АЛЕ – факт той, що будь-яка “сова” може стати “жайворонком” – це нелегко, але це класно, корисно і ВАРТО !!!
Як правильно планувати свій день: 3 варіанти
Напевно, ви неодноразово чули від своїх знайомих або й самі вимовляли фрази типу: «Я нічого не встигаю!», «Мені мало 24 годин у добі!», «День пролетів, а я нічого путнього не зробив!» і т. д.
Люди думають, що їх проблема в надмірно великій кількості справ.
Але насправді все тому, що вони не знають, як правильно планувати свій день, щоб встигнути все і без особливих зусиль.
Як правильно планувати свій час: що треба знати?
Знаєте, як визначає це поняття словник?
Час – це тривалість буття, який вимірюється секундами, хвилинами, годинами, добами, тижнями, місяцями, роками, тобто, міра тривалості кожної скоєної дії.
Начебто на перший погляд все зрозуміло: 1 година складається з 60 хвилин, тиждень – з 7 днів і т. д.
Але в реальному житті час сприймається зовсім по-іншому. Згадайте, наприклад, скільки триває пара у нелюбимого викладача? Явно більше, ніж 1 годину 20 хвилин? Зате читання цікавої книги може захопити настільки, що 3 години пролетять, як одна мить.
10 кращих порад, як усе встигати
Ми часто не встигаємо з завданнями не тому, що їх занадто, а лише тому, що не знаємо, як планувати свій час максимально ефективно. Зробити це набагато простіше, ніж ви думаєте. Головне, завзятість, максимум організованості і трохи грошей, щоб купити потрібний інвентар.
Як правильно планувати свій день: підготовка
Якщо ви регулярно спізнюєтеся, не виконуєте свої обіцянки вчасно, створюєте завали справ на роботі, не встигаєте здійснювати завдання начальника, то від цього страждаєте не тільки ви, але й оточуючі.
Гаразд, ще близькі родичі та друзі: вони поставляться з розумінням (хоча і їх терпіння не безмежне), але от шеф навряд чи буде в захваті від такого співробітника, тому про кар’єрному зростанні можна навіть і не мріяти. Але поганий той солдат, що не міряє на себе генеральські погони! Кому ж хочеться все життя просидіти на посаді секретаря або кур’єра?
Якщо ви зрозумієте, як планувати час, то зможете підвищити працездатність і швидко просунутися по кар’єрних сходах. Для того щоб почати змінювати своє життя вам знадобляться:
Як планувати свій час?
Ви здивуєтеся, але існує безліч моментів, які викликають у людини повільність, розслаблений стан і, відповідно, призводять до того, що за день ви робите набагато менше, ніж планували.
Доброї організації праці сприяють: бездоганний порядок на робочому столі.
На поверхні не повинно бути ніяких зайвих предметів крім тих, що потрібні вам в даний момент для роботи. Все інше ховайте в ящики.
Чистота і затишок будинку. Якщо ви працюєте вдома або не працюєте взагалі, а лише ведете господарство, це не привід допускати безлад і хаос. Всі речі повинні лежати на своїх місцях, пил, бруд і павуки – теж не найкращі помічники. Купуючи щоденник для записів, вибирайте той, що приносить вам естетичне задоволення. Ви повинні хотіти дивитися на нього як можна частіше.
Прокидайтеся рано.
Не важливо, чи потрібно вам на роботу чи ні, це не привід валятися в ліжку до обіду. Привчіть себе досить рано прокидатися в один і той же час, щоб встигнути без поспіху зібратися і підкоригувати список справ на день, складений з вечора.
Дотримуйтесь нормальний режим харчування і сну.
Вічно невиспаний людина, що страждає від авітамінозу, просто не зможе працювати ефективно. Ці поради призначені не стільки навчити, як правильно планувати свій час, скільки позбавити вас від дрібниць, на які ми рідко звертаємо увагу, але які суттєво гальмують наш розвиток.
2 коментарі до “Як правильно планувати свій день: 3 варіанти”
Надя
Хочу добавити те, що прокидатися рано можуть всі, незалежно від того “сова” чи “жайворонок”. Тому що насправді такого поділу не існує. Всі так звані “сови” шляхом тренувань свого режиму дня можуть перетворитись на “жайворонків”
Кажу це тому, що донедавна я тільки починала вечір і діяльність о 21:00, тепер – ця година для мене – це час підготовки до сну.
Донедавна я переключала будильник з 7:30 на 7:40 з 7:40 на 7:50 і т.д, тому що не могла встати, тепер – 6:30 на будильнику і він мені не потрібен часто, тому що я прокидаюсь 06:15 сама і ще трохи можу полежати до 06:30 і без проблем встати.
Багато ще висновків можу описати.
АЛЕ – факт той, що будь-яка “сова” може стати “жайворонком” – це нелегко, але це класно, корисно і ВАРТО !!!
TNTU
Дуже цікаво,читав із захопленням.